Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: This feature may not be available in some browsers.
У меня нету, просил в телеге группе, чёт не нашлось ни у кого.. и там человек с онлайном пробовал смотреть, тоже нету. Сказал видимо каких то прав доступа к стартам нету… хз в гугле уже раз 10 садился искать, ни разу один в один не нашёл.. может и ищу не так не знаю..Wis отсутствует?
Если честно то не так часто нужно. Я же не в мерс центре. А по всем маркам держать это ппц.. хотя мысли посещали уже, буду благодарен если подскажете последнюю оффлайн версию рабочую, что именно искать, а не качать все что попало.. да и на мерс как то находится обычно, а тут засада какая то со смартом, инфы очень малоКак ремонтируете?
Позже скину.
На трекере 10/20последнюю оффлайн версию
СПС. А то версий немеряно, ещё и куча продаванов с ПОСЛЕДНИМИ обновлениями и тд а во многих раздачах их же ещё и спутаны Файлы хз как и тдНа трекере 10/20
|
Assignment of fuse and relay module (K40/1) for vehicle electrical center (front side)
|
|
Assignment of fuse and relay module (K40/1) for vehicle electrical center (rear side)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In the case of an alternator one differentiates between the electrical circuits: pre-excitation electrical circuit The pre-excitation electrical circuit builds up a magnetic field in the excitation winding after switching on the ignition (terminal 15). After starting the engine the alternator provides the excitation function itself. When the excitation current is flowing the alternator charge indicator/warning lamp goes out. Excitation current circuit The excitation current builds up the magnetic field in the excitation current of the rotor. Charge current circuit The charge current circuit supplies the on-board electrical system with electrical energy. | Control Regulation of the alternator takes place by means of the integral electronics depending on the rotational speed, on-board power supply voltage and request from the motor electronics control unit. The on-board power supply voltage is directly detected by the alternator electronics and evaluated. The motor electronics control unit transmits its requirements in the form of a voltage signal to the alternator. Voltage > 5 V: regulating voltage 14.2 V Voltage < 5 V: regulating voltage 12.8 V Operating rate feedback The signal operating rate feedback it readable using an oscilloscope. It is, however, not possible to make any statement about the current operating rate since no fixed puls |